N.E.R.D. – Yeah You Lyrics

PYONG!
0

You pyonged “N.E.R.D. – Yeah You”

Save Note No Thanks
Follow
Caution: You are now annotating this song as

[Verse 1]
Yeah; I was at a show
Backstage untying my shoes

There was your friend from Wireimage
Standing beside her was you

And Nigo told me don't do it
My nice image would go into fumes
But the head without the ears heard it
So you end up in my room

[Hook]
Textin' me a hundred times, callin' me a hundred times
Hope it is not you this time, damn I gotta change my line
Textin me you're gonna die, call the psychiatric line
Friends and family should know why, reportin' this as a crime
I bet you heard this song wanna know who I'm talkin' 'bout
I said I bet you heard this song wanna know who I'm talkin' 'bout
I bet you heard this song wanna know who I'm talkin' 'bout
I bet you heard this song wanna know who I'm talkin' 'bout--YOU!


[Repeat 2X]
Hoo-hoo
Yeah baby!


[Verse 2]
And on those frustrated nights
E-mails that could evoke tears (I like you, I like you)
(I love you, I think I'm dying)

My friend asked me for your e-mail address
She said she'd take it from here
She said she'd tried to walk you through the picture
(He doesn't like you)
But for you nothing is clear (why?)

Now she too is frustrated and damn
That's been a year


[Hook]

[Repeat 2X]
Hoo-hoo
Yeah baby!

[Interlude: Shay]
As you listen to this song
I hope your thought process evolves

It's not your reasoning that's wrong
Its that deep down everything is gone
The place is empty, no lights on

Instead happiness should be sprawled
Across the face of your heart's wall
But you'll press pause and you'll just call

{*phone dialing*}

[Repeat 2X]
Awww baby, you can't help yourself


[Hook]

[Repeat 2X]
Hoo-hoo
Yeah baby!

YOU~!

Edit song description to add:

  • Historical context: what album the song's on, how popular it was
  • An explanation of the song's overall story (example: "In this song, Kurt breaks down a day at his grandparents' house")
  • The song's instrumentation and sound
Song lyrics have been changed by someone else. Copy your work to your clipboard and click here to reload.